اصول آموزش میکاپ کامل صورت در بهترین آموزشگاه

اصول آموزش میکاپ کامل صورت در بهترین آموزشگاه

آموزش میکاپ کامل صورت یکی از مهم ترین بخش های آرایش و گریم است. میکاپ به صورت کاملا حرفه ای و با توجه به صورت هر شخص انجام می شود. برای تبدیل شدن به یک میکاپ آرتیست حرفه ای باید آموزش ها را به صورت اصولی شروع کنید. به مرور زمان و با کسب تجربه در این زمینه می توانید صفر تا صد میکاپ را یاد گرفته و هنر خود را به نمایش بگذارید. در این مقاله به بررسی نکات و اصولی که باید یاد بگیرید خواهیم پرداخت. در ادامه با آکادمی ره آفرین همراه باشید.

آموزش میکاپ کامل صورت
آموزش حرفه ای میکاپ

مراحل آموزش میکاپ کامل صورت

برای آموزش میکاپ کامل صورت در آموزشگاه ها نکات و مراحل به صورت مرحله ای به شما آموزش داده می شوند. این مراحل شامل:

⦁ پاک کردن آرایش قبلی: برای اینکه بتوانید یک میکاپ عالی روی صورت انجام دهید باید پوست کاملا تمیز و عاری از مواد آرایشی باشد. برای پاک کردن از شستشو و تونر استفاده شده و بعد از آن باید از کرم های مرطوب کننده استفاده شود.

همین حالا اینستاگرام ما را دنبال کنید تا از انتشار جدیدترین مقالات ما مطلع شوید

⦁ آرایش صورت: استفاده از پرایمر باعث ماندگاری بیشتر میکاپ شده که این نکات در آموزش ها به شما گفته خواهد شد. با استفاده از هایلایتر نیز می توان نقاط مهم صورت را برجسته و درخشان نشان داد. کانتورینگ صورت و رژگونه هم برای تغییر زوایای صورت و گرد یا کشیده نشان دادن آن هستند. آموزش استفاده درست از کانتور می تواند یک گریم حرفه ای را به وجود بیاورد.

پیشنهاد مطالعه: کوپ کار حرفه ای در تهران

⦁ آرایش ابروها: ابرو یکی از بخش های مهم صورت است که روش های ترمیمی زیادی برای آن در نظر گرفته شده است. استفاده از سایه، مداد و مواد لیفت ابرو با توجه به حجم و مدل ابروهای شخص مشخص می شود. شما در آموزش یاد خواهید گرفت که چه زمانی از کدام وسیله آرایشی استفاده کنید.

⦁ آرایش چشم: آرایش چشم یکی از مهم ترین بخش های آموزش میکاپ کامل صورت است. با کمک این آرایش چهره فرد تغییر کرده و تمرکز روی چشم ها خواهد بود. تنوع بسیار بالایی از آرایش چشم وجود دارد که هر یک برای مکان خاصی قابل استفاده است. استفاده از پرایمر، کانسیلر و غیره همگی با تنوع مدل های ترند، آموزش داده می شوند.

⦁ آرایش لب: معمولا آخرین مرحله میکاپ به آرایش لب ها اختصاص داده می شود. داشتن لب های برجسته و زیبا می تواند روی چهره شما تاثیر مستقیم داشته باشد. تنوع رنگ رژ لب بسیار زیاد است؛ اما انتخاب رنگ درست اهمیت زیادی دارد.

آموزش میکاپ کامل صورت
آموزش میکاپ کامل صورت

نکات حرفه ای برای داشتن میکاپ طبیعی

اکثر افراد میکاپ طبیعی را به میکاپ پر رنگ و غلیظ ترجیح می دهند. در میکاپ طبیعی زیبایی فرد کاملا طبیعی به نظر خواهد رسید. به عنوان یک کارآموز میکاپ باید با نکات میکاپ طبیعی آشنایی داشته باشید. این نکات شامل:

⦁ پوست را کاملا تمیز کرده و از پایه و کرم های مشابه رنگ پوست شخص استفاده کنید. کرم ها را به صورت یکنواخت روی پوست صورت و گردن فید کنید تا کاملا یک رنگ به نظر برسند. با کمک کانسیلر عیب های روی پوست صورت را بپوشانید. از کانتور برای برجسته کردن زیر گونه و زیر خط چانه استفاده کنید. برای روشن کردن و جلوه بیشتر بخش هایی مانند روی بینی، بالای گونه و بین دو ابرو از هایلایتر و کانسیلر استفاده نمایید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   بررسی کاربرد کراتینه مو در آرایشگاه و هزینه آن

⦁ برای میکاپ لب به صورت طبیعی باید از رژ لب هایی که رنگ مشابه با لب های شما دارند، استفاده کنید. کشیدن خط چشم خیلی باریک و ساده هم می تواند یک بخش مهم در میکاپ طبیعی صورت باشد. در میکاپ طبیعی توجه به رژگونه مهم بوده و می توان از رژگونه با رنگ های ملایم و با حجم کم استفاده کرد.

⦁ بخش دیگری که باید به آن توجه شود آرایش ابرو است. آرایش طبیعی ابرو مستلزم آموزش میکاپ کامل صورت حرفه ای است. استفاده از سایه زیاد و پر رنگ کردن ابرو می تواند ظاهر ابروهای مراجعه کننده را زشت و غیر طبیعی کند. مرتب کردن ابرو با کمک ژل و صابون ابرو و پر کردن جاهای خالی با کمک خطوط نازک کافی است.

آموزش میکاپ کامل صورت
اصول میکاپ با توجه به چهره

بهترین آموزشگاه برای آموزش میکاپ کامل صورت

آیا به دنبال بهترین آموزشگاه برای آموزش میکاپ کامل صورت هستید؟ آکادمی ره آفرین یکی از بهترین گزینه ها برای شما است. آکادمی ره آفرین با سابقه درخشان در زمینه تدریس و آموزش میکاپ آرتیست های مختلف، در خدمت شماست. دوره های مختلفی مانند کوتاهی مو، کار با مواد، میکاپ و غیره برای کارآموزان در نظر گرفته شده است.

پیشنهاد مطالعه: هزینه آموزش گریم فوق تخصصی عروس

موسس مجموعه ره آفرین، خانم گلاره طهاری بر آموزش حرفه ای تاکید دارند. هزاران نفر کارآموز تا به حال آموزش دیده و در حال فعالیت در حرفه ی آرایشگری هستند. شما نیز می توانید در دوره های آمورش آکادمی ما شرکت کرده و از پشتیبانی دائمی لذت ببرید. استفاده از مدرسین حرفه ای و آموزش عملی از مهم ترین مزیت های مجموعه ما است. برای اطلاع از دوره ها همین الان با ما تماس بگیرید.

آخرین مقالات

×