چرا موهای کوتاه را بیشتر دوست داریم؟

چرا موهای کوتاه را بیشتر دوست داریم؟

موهای بلند در نوع خود عالی هستند.

اما ما واقعاً این روزها به دنبال مدل‌های کوتاه‌تر هستیم.

نمونه موردی: تمام کوتاهی‌های وزوز فوق‌العاده‌ای که در مجموعه جشن‌ها دیده‌ایم، عالی هستند زیرا توجه بیشتری را به چهره‌ی شما جلب می‌کنند و به ساختار استخوانی منحصر به فرد شما اجازه می دهند ستاره مراسم باشید.

اما نکته‌ای که در مورد موهای کوتاه وجود دارد این است که نیاز به مراقبت مناسبی دارد. موها در نهایت رشد می‌کنند، بنابراین برای اینکه استایل خوب خود را حفظ کنید، مهم است که مراقبت‌های لازم را از آن‌ها انجام دهید. این بدان معناست که اگر در نگهداری آن‌ها تسلط دارید، چه با یک آرایشگر و چه در خانه، درمان و اصلاح‌های مناسب را انجام بدهید.

البته، بحث یک ظاهر طراحی شده وجود دارد.

وقتی زمان انجام کاری با موهای کوتاه فرا می‌رسد، برخی افراد ممکن است کمی سردرگم شوند، اما به ما اعتماد کنید، کارهای زیادی می‌توانید با موهای کوتاه انجام دهید. تنها چیزی که نیاز دارید راهنمایی است، و خوش شانس هستید، ما آن را در ره‌آفارین دریافت کرده‌ایم. چه به فکر کوتاه کردن موهای خود بوده‌اید، یا از قبل موهای کوتاهی داشتید و در حال تلاش برای انتخاب مدل هستید، به جای درستی آمده‌اید. ما برخی از بهترین و زیباترین برش های کوتاه و سبک‌ها را گردآوری کردیم تا الهام بخش ظاهر جدید بعدی شما باشیم.

برای هر مدل از مو نکته خاصی وجود دارد که در موردش صحبت می‌کنیم.

با گزارش سرکار خانم فاطمه طهاری

کوتاهی مو مدل کلاسیک

فاطمه طهاری، مدرس و بنیانگذار آموزشگاه ره‌آفرین، مدل کوتاهی مو «کلاسیک» را توصیف می‌کند. که اگر تا به حال نام آن را شنیده باشیم، یک نقطه روشن است.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   اصول آموزش میکاپ کامل صورت در بهترین آموزشگاه

این مدل بسیار تمیز است، اما اگر انحرافی در خط موی شما وجود داشته باشد که شما آن را دوست ندارید،

پس توصیه نمی‌شود، زیرا چیزی وجود ندارد که واقعاً بتوان آن‌ را پنهان کرد.

برش‌های وزوز به کار شما این آزادی را می‌دهند که عالی باشید. مدرس ره‌آفرین می‌گوید: «این برش کوتاه به برجسته‌تر کردن ویژگی‌های صورت شما کمک می‌کند. اگر ترجیح می‌دهید خودتان این کار را انجام دهید، او می‌گوید با خیال راحت «با هر گیره‌ای که استفاده می‌کنید وارد شوید و آن را اصلاح کنید». (اما اگر به کمی جهت دادن به خود نیاز دارید، می توانید آن را در ره‌آفرین بیاموزید.) این استایل را با کمی کرم صاف کننده یا پماد به پایان برسانید.

 

کوتاهی مو مدل نامتقارن

 

در کوتاهی مو مدل نامتقارن یک قسمت جلویی کمی بلندتر از طرف دیگر است. فاطمه طهاری، موسس، مدرس و مالک سالن ره‌آفرین در شهر تهران، می‌گوید طول مو در این مدل به آن برتری می‌دهد. این قدرتمندتر از مثلاً یک سانتی‌متر یا بیشتر است.

نکته کلیدی برای مدل دادن به این مدل مو این است که از حجم دادن خودداری کنید و بگذارید به طور طبیعی بیفتد.

ره‌آفرین توصیه می‌کند که با کرم‌های محافظ یک ظاهر شیک طراحی کنید.

این مدل نامتقارن کوتاهی مو به نظر مدرن است و طوری بریده شده است که دوره رشد وحشتناکی را ایجاد نمی‌کند. تفاطمه طهاری، بنیانگذار، مدرس و  مراقبت از مو ره‌آفرین می گویند که داشتن روغن موی خوب برای چنین ظاهری ضروری است. فقط مقدار کمی به اندازه سکه باعث کاهش موخوره می‌شود. در بازار برای یکی؟ ما هزاران پیشنهاد برای هر نوع مو در اینجا داریم.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   فیبروز ابرو

آخرین مقالات

One thought on “چرا موهای کوتاه را بیشتر دوست داریم؟

  1. admiin میگوید:

    من در مورد مدل کوتاهی مو برای صورت های کشیده سوال داشتم

    • admiin میگوید:

      مدل کوتاهی کوپ و مدل کوتاهی پسرانه مناسب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×