میکاپ و شنیون حرفه ای

خدمات میکاپ

امروزه استایل کردن تنها به لباس پوشیدن نیست؛ بلکه میکاپ و شنیون حرفه ای نیز تأثیر بسیار زیادی در ظاهر افراد و جذاب به نظر رسیدن دارند. میکاپ کردن به همراه شنیون مو امری کاملاً تخصصی است و از عهده هر کسی برنمی آید. اگر می خواهید جذاب تر و جوان تر از همیشه به نظر برسید، آکادمی ره آفرین را برای خدمات میکاپ صورت و شنیون مو انتخاب کنید.

معرفی خدمات میکاپ؛ هنری فرای تصور شما

بر خلاف تصور شما میکاپ کردن با آرایش متفاوت است. درواقع میکاپ کردن آرایش عادی صورت بوده که برای رفع نواقص احتمالی در چهره و افزایش زیبایی افراد صورت می گیرد. میکاپ کردن عموماً با تکنیک سایه روشن و با استفاده از رنگ ها انجام می شود و در طی آن فرم صورت هیچ تغییری نمی کند.

 

انواع روش های میکاپ صورت

امروزه سبک های مختلفی برای میکاپ و شنیون وجود دارد که هر کدام از اصول خاصی پیروی می کنند. یک میکاپ آرتیست حرفه ای تمام این اصول را مو به مو اجرا کرده تا جذابیت را به چهره افراد هدیه دهد.

میکاپ و شنیون؛ روش‌ های جذاب زیبایی
میکاپ و شنیون؛ روش‌ های جذاب زیبایی
میکاپ اروپایی

میکاپ اروپایی یکی از پرطرفدارترین سبک های میکاپ در دنیای امروز است. در این سبک میکاپ از رژ لب با رنگ های مات و پوستی استفاده شده و در بخش سایه چشم نیز از رنگ قهوه ای با مژه هایی کم ریمل استفاده می شود. هدف از میکاپ اروپایی پوشاندن نواقص صورت و ایجاد یک هارمونی فوق العاده جذاب است؛ چیزی که اکثر بانوان به دنبال آن هستند.

میکاپ کلاسیک

میکاپ کلاسیک یکی از قدیمی ترین سبک های میکاپ کردن است که در آن از آرایش غلیظ و رنگ های جیغ استفاده می شود. تنها نکته ای که جذابیت این نوع میکاپ را افزایش می دهد، این است که آرایش چشم ها باید روشن و لایت باشد. در این نوع میکاپ از رژ لب های قرمز جیغ و خط چشم کشیده مشکی استفاده می شود.

 

میکاپ به سبک عربی

افرادی که میکاپ فوق العاده غلیظ و پرکار را دوست دارند، میکاپ عربی را انتخاب می کنند. در این نوع میکاپ عموماً از رنگ های گرم و تیره استفاده شده و لب و گونه ها توسط کانسیلر های تیره برجسته می شوند.

جهت مشاهده آموزش ها و خدمات ما در اینستاگرام ره آفرین را دنبال کنید

 

لازم به ذکر است که تکنیک های میکاپ و سبک های آن ها بسیار زیادتر هستند. افرادی که دوست دارند تغییرات جذابی در چهره خود داشته باشند و بهترین فرد در مجالس رسمی یا دوستانه شناخته شوند، باید در گام اول یک سالن آرایشی معتبر؛ مانند ره آفرین را برای این خدمات انتخاب کنند.

مدرس میکاپ

مزایای میکاپ در سالن زیبایی و آموزشی ره آفرین

با سپردن میکاپ خود به آکادمی ره آفرین می توانید آرایش صورت و مو را با استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد آرایشی تجربه کنید. خدمات ارائه شده در آکادمی ما تحت نظر حرفه ای ترین پرسنل و درست مطابق با تناسب چهره شما انجام می شود؛ به همین دلیل بهترین ها ره آفرین را برای زیباتر شدن انتخاب می کنند.

آکادمی آموزشی ره آفرین با دارا بودن اساتید مجرب و مدیریت خانم طهاری که بسیاری از آموزش های خود را در خارج از مرزهای ایران گذرانده اند، بهترین انتخاب برای افرادی است که می خواهند میکاپ و شنیون را در سبک های مختلف تجربه کرده و هر با چهره ای متفاوت در مجالس ظاهر شوند. شما عزیزان می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات این آکادمی، با شماره تلفن های درج شده در سایت تماس بگیرید.