صفر تا صد بهترین دوره میکاپ فنی حرفه ای

صفر تا صد بهترین دوره میکاپ فنی حرفه ای

اگر به میکاپ و آرایش علاقمند هستید، دوره میکاپ فنی حرفه ای می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. هنرجویان در پایان این دوره، هر آنچه برای ورود به بازار کار نیاز است را یاد می گیرند. علاوه بر این، مدارک ارائه شده در پایان هر دوره نیز مورد قبول فنی حرفه ای هستند. مدرک فنی حرفه در سراسر جهان اعتبار دارد. بنابراین، دریافت این مدرک می تواند فرصت های شغلی مختلفی را در داخل و خارج از کشور به وجود آورد.

دوره میکاپ فنی حرفه ای
دوره میکاپ فنی حرفه ای

دوره میکاپ فنی حرفه ای و سرفصل های آن

دوره های میکاپ فنی حرفه ای از محبوب ترین دوره های فنی حرفه ای به شمار می روند. این دوره ها شامل سرفصل های مختلفی می شوند که از مهم ترین آن ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

همین حالا اینستاگرام ما را دنبال کنید تا از انتشار جدیدترین مطالب ما مطلع شوید

  • آشنایی با ابزارهای مختلف
  • نحوه استفاده از مژه های مصنوعی
  • فرم دهی به ابرو
  • ترکیب آرایش چشم
  • شکل دادن به فرم لب ها
  • خودآرایی و آرایش عروس
  • نحوه تشخیص انواع شکل صورت
  • تجزیه و تحلیل رنگ های مختلف پوست
  • سایه زنی و کانتور حرفه ای
  • آشنایی با روش های پاکسازی پوست
  • طراحی چهره
  • بهداشت و ایمنی پوست
  • مشاوره به مشتریان
پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   معرفی مدیر موسس آکادمی ره آفرین، گلاره طهاری

هنرجویان علاقمند می توانند در این دوره ها شرکت کنند. در پایان هر دوره، مدرک بین المللی فنی حرفه ای، مدرک اتمام دوره آکادمیک، مدرک بین المللی TAB و مدرک QLA انگلستان با کد رجیستری ارائه می شود. از سوی دیگر، مدارک ارائه شده در پایان دوره میکاپ فنی حرفه ای مورد تایید تمامی سالن های زیبایی و آرایشی داخل و خارج از کشور هستند. این مدارک حتی برای ارائه به سفارت ها نیز اعتبار دارند.

دوره میکاپ فنی حرفه ای
سرفصل های دوره میکاپ

آشنایی با کلاس های عملی دوره آموزش میکاپ

دوره میکاپ فنی حرفه ای شامل کلاس های عملی است. این کلاس ها توسط بهترین اساتید حوزه میکاپ و آرایش برگزار می شوند. هنرجویان در کلاس های عملی آموزش میکاپ فنی حرفه ای می توانند روی مدل های زنده تمرین کنند. به این ترتیب، هنرجویان بیشتر متوجه مشکلات خود در زمینه گریم و میکاپ می شوند. به طور کلی، کلاس های عملی به عنوان بهترین فرصت برای رفع اشکال در پایان هر دوره شناخته می شوند.

در کلاس های عملی دوره های میکاپ فنی حرفه ای به ابزارهای مختلفی نیاز پیدا خواهید کرد. در واقع، آشنایی با این ابزارها از اصلی ترین سرفصل های دوره میکاپ به شمار می رود. از مهم ترین ابزارهای مورد نیاز می توان به ریمل، خط چشم، رژ لب، برق لب، کرم پودر، براش های خاص، سایه چشم و پودرهای فیکساتور اشاره کرد. لازم به ذکر است که تمامی این ابزارها به صورت رایگان در اختیار هنرجویان قرار داده می شوند.

پیشنهاد مطالعه: زیبایی خود را با میکاپ تخصصی عروس چند برابر کنید

دوره میکاپ فنی حرفه ای چه مزایایی دارد؟

یکی از اصلی ترین مزایای شرکت در دوره های میکاپ برگزار شده توسط فنی حرفه ای، دریافت مدرک بین المللی است. هنرجویان بعد از پایان هر دوره می توانند مدرک فنی حرفه ای و بین المللی میکاپ را به دست آورند. این مدرک زیر نظر بهترین اساتید حوزه میکاپ ارائه می شود و در سراسر جهان قابل قبول است.

کسب درآمد اقتصادی از مهم ترین مزایای شرکت در دوره های میکاپ فنی حرفه ای به شمار می رود. افرادی که موفق به دریافت مدرک این دوره ها می شوند، می توانند کسب و کار خود را راه اندازی کنند. این کسب و کارها می توانند در زمینه های مختلف باشند، ازجمله: تبلیغات، شبکه های مجازی یا میکاپ عروس در آرایشگاه ها.

دوره میکاپ فنی حرفه ای
مزایای شرکت در دوره میکاپ

هزینه شرکت در دوره آموزش میکاپ فنی حرفه ای

هزینه کلاس های عمومی دوره میکاپ و آرایش بر اساس تعرفه های مشخص شده توسط سازمان فنی و حرفه ای تعیین می شود. با این وجود، هزینه شرکت در دوره های خصوصی میکاپ فنی حرفه ای به عوامل بسیار زیادی بستگی دارد. از مهم ترین آن ها می توان به نوع آموزشگاه و اساتید آن اشاره کرد. هزینه دوره هایی که در آموزشگاه های معتبرتر و زیر نظر اساتید شناخته شده تر برگزار می شوند، بیشتر است.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   هزینه آموزش گریم فوق تخصصی عروس

نوع کلاس ها نیز بر هزینه دوره میکاپ فنی حرفه ای تاثیر می گذارد. برخی از کلاس های دوره میکاپ به صورت خصوصی و برخی دیگر به صورت نیمه خصوصی برگزار می شوند. کلاس های خصوصی دوره های میکاپ گران تر از کلاس های نیمه خصوصی و عمومی هستند.

دوره میکاپ فنی حرفه ای
هزینه دوره آموزش میکاپ فنی حرفه ای

سخن پایانی

دوره میکاپ فنی حرفه ای می تواند راه رسیدن شما به یک کسب و کار آینده دار و پردرآمد را هموارتر کند. علاوه بر این، سرفصل های ارائه شده در این دوره ها بسیار کاربردی هستند. علاوه بر این، افراد علاقمند به طراحی چهره نیز می توانند در دوره های میکاپ برگزار شده زیر نظر سازمان فنی حرفه ای شرکت کنند. مدرک ارائه شده در پایان هر دوره دارای اعتبار جهانی است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع دوره های میکاپ، همین امروز با ما تماس بگیرید.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×