معرفی 5 مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار

معرفی 5 مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار

آیا با مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار آشنا هستید؟ همان طور که می دانید تعداد زیادی از بانوان موهای حالت دار دارند. این افراد اغلب برای کوتاه کردن موهای خود با دردسر مواجه می شوند. هر مدل کوتاهی به موهای حالت دار نمی آید و همین مسئله باعث سردرگمی بیشتر این خانم ها خواهد شد؛ اما باید بگوییم مدل های متنوعی نیز وجود دارد که باعث زیباتر دیده شدن موهای این افراد می شود. به طوری که با استفاده از آن ها می توانند بیشتر بدرخشند. در این مقاله سعی داریم شما را با مدل های کوتاهی مو برای افرادی که موی حالت دار دارند، بیشتر آشنا کنیم.

برای مشاهده جدیدترین مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار اینستاگرام ره آفرین را دنبال کنید

مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار
بهترین سبک کوتاهی مو برای موهای حالت دار

بهترین روش برای کوتاه کردن موی حالت دار

در ابتدا بهتر است بدانید کوتاه کردن موهای حالت دار قلق خاصی دارد. آرایشگرهای حرفه ای می توانند به کمک این روش موهای شما را به بهترین شکل کوتاه کنند. در واقع برای کوتاه کردن موهای فر یا حالت دار به هیچ وجه نباید آن ها را خیس کرد. آرایشگر باید موهای شما را بر اساس حالت و الگویی که دارند، کوتاه کنند. در غیر این صورت ممکن است کوتاهی موی شما بیش از اندازه شود یا شکل دلخواه شما را به خود نگیرد.

پیشنهاد مطالعه: بررسی کاربرد کراتینه مو در آرایشگاه و هزینه آن

انواع مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار

شما می توانید بر اساس سلیقه خود از مدل های مختلف برای کوتاهی موی خود استفاده کنید. البته بهتر است دقت داشته باشید که در زمان انتخاب مدل باید به شکل صورت، میزان کوتاه شدن مو و… نیز توجه نمایید. آرایشگران حرفه ای معمولا بهترین مدل مو را بر اساس مواردی که گفته شد به شما پیشنهاد می دهند. علاوه بر این برخی از مدل هایی که در پایین آورده ایم نیز برای موهای حالت دار بسیار مناسب هستند:

کوتاهی مو ساده

نخستین مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار، نوع ساده است. در این روش تمامی قسمت ها به یک اندازه کوتاه می شوند. در واقع می توان گفت موهای شما هیچ فرم خاصی پیدا نمی کنند و به طور یک دست به اندازه دلخواه شما کوتاه خواهند شد. علاوه بر این هزینه این نوع کوتاهی نسبت به سایر مدل ها بسیار کم تر است.

مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار
کوتاهی مو ساده برای موهای حالت دار
کوتاهی مو مدل باب

باب دیگر مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار است. این روش یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین مدل های کوتاه کردن مو در سال های اخیر محسوب می شود. در مدل باب موها دارای زاویه هستند و رفته رفته به سمت جلو بلندتر می شوند. افرادی که موهای حالت دار دارند می توانند به راحتی از این مدل استفاده کرده و استایلی زیباتر داشته باشند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   آشنایی با کراتین احیا کننده مو
مدل کوتاهی پیکسی

دیگر مدل پرطرفدار برای کوتاهی موها، پیکسی است. در این روش شما شاهد کوتاهی بیش از حد پشت و بغل موها خواهید بود. در مقابل قسمت جلویی بلندتر بوده و می توانید حالتی زیبا به موهایتان بدهد. توجه داشته باشید که به هیچ عنوان نباید قد موها در تمامی قسمت ها یکسان باشد. این مدل برای افرادی که صورتی گرد و توپر دارند، بسیار مناسب خواهد بود.

مدل موی آبشاری

بانوانی که به دنبال مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار هستند؛ اما نمی خواهند قد موهایشان کوتاه شود، می توانند از مدل آبشاری استفاده کنند. در این روش موها به صورت لایه لایه کوتاه می شود. در واقع قسمت پایینی موها بلندترین قد را دارد و قسمت های بالایی به طور لایه ای خرد و کوتاه تر خواهند بود. این مدل برای افرادی که موهایی حالت دار دارند بسیار مناسب و چشم نواز است.

مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار
مدل موی آبشاری برای موهای حالت دار و بلند
مدل موی مصری

آخرین مدل مویی که قصد معرفی آن را داریم، مدل مصری است. این روش شباهت زیادی به کوتاهی باب دارد. در شیوه مصری موها به طور یک دست تا قسمت چانه کوتاه می شوند و هیچ نوع زاویه ای بین قسمت پشتی و جلویی مو وجود ندارد. این مدل مو نیز برای افرادی که صورتی کشیده دارند بسیار مناسب است و می تواند جلوه ای خاص به آن ها بدهد. توجه داشته باشید که کوتاهی مصری باید با دقت بالایی انجام شود و هیچ نوع ناهماهنگی بین دو طرف موها وجود نداشته باشد.

پیشنهاد مطالعه: زیبایی خود را با میکاپ تخصصی عروس چند برابر کنید

مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار
بهترین مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار

نتیجه گیری

کوتاه کردن مو برای بانوانی که موی حالت دار دارند، اغلب سخت و چالش برانگیز است. این افراد باید بر اساس فرم صورت خود و الگوی موهایشان بهترین روش کوتاهی را انتخاب کنند. از جمله بهترین مدل کوتاهی مو برای موهای حالت دار می توان به مدل باب، مصری، ساده، آبشاری و… اشاره کرد. افرادی که نمی خواهند قد موهایشان کوتاه شود بهتر است از روش آبشاری استفاده کنند. شما می توانید با مراجعه به آکادمی ره آفرین بهترین روش های کوتاهی مو را فرا بگیرید و درآمد بسیار بالایی به دست آورید، برای دریافت اطلاعات بیشتر و رزرو وقت اینجا کلیک کنید.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×