ترندترین مدل های کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی

ترندترین مدل های کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی

در کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی باید نکات و اصول بسیار مهمی رعایت شوند. در حال حاضر شاهد مدل های کوتاهی بسیار زیبایی هستیم که برای صورت های بیضی مناسب هستند؛ چرا که هماهنگی بالایی با چنین ساختاری دارند. بهترین مدل های کوتاهی مو برای صورت های بیضی شامل موی باب با موج های بزرگ، مدل موی باب برش موج دار، مدل موی لایه ای آشفته، مدل موی چتری و… می شوند.

برای پیوستن به اینستاگرام ره آفرین اینجا کلیک کنید

ویژگی های بارز صورت های بیضی

قبل از انتخاب بهترین مدل کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی باید موفق به تشخیص درست صورت های بیضی شوید. صورت های بیضی ویژگی های خاصی دارند که می توانند به شما در شناسایی و تشخیص چنین صورت هایی کمک های قابل توجهی نمایند. از مهم ترین ویژگی های این صورت ها موارد زیر را می توان نام برد.

 

  • در صورت های بیضی عرض ابرو، فک و استخوان گونه ها با هم برابر هستند.
  • طول صورت در حالت بیضی یک و نیم برابر عرض آن است.
کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی
بهترین کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی

بهترین مدل های کوتاهی مو برای صورت بیضی

افرادی که صورت هایی بیضی دارند، فک آن ها باریک تر است و از چانه ای برجسته تر برخوردارند. نکته ای که باید درباره صورت های بیضی بدانید این است که خط رویش مو و استخوان فک به عنوان مهم ترین قسمت های آن ها شناخته می شوند. انتخاب بهترین مدل کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی به شما کمک می کند تا موهایی کاملا هماهنگ با فرم صورت خود داشته باشید. از محبوب ترین مدل های کوتاهی مناسب برای صورت های بیضی موارد زیر را می توان شرح داد.

  • مدل موی چتری

مدل موی چتری جزء بهترین انتخاب هایی است که می توانید برای صورت های بیضی داشته باشید. موی چتری حالتی گردتر را به صورت شما می بخشد و موجب کادربندی صورت های بیضی می شود. با این تفاسیر اگر حالت صورت شما بیضی است و موهایی لخت و صاف دارید ما کوتاهی چتری را پیشنهاد می نماییم؛ چرا که گزینه ای ایده آل برای پیشانی های کشیده به شمار می رود.

پیشنهاد مطالعه: موخوره چیست؟ راه های درمان موخوره

  • موی باب با موج های بزرگ

مدل موی باب با موج های بزرگ برای افرادی مناسب است که به موهایی نه خیلی کوتاه و نه خیلی بلند علاقه دارند. همان گونه که از نام این مدل پیداست موج هایی بزرگ و حالت دار دارد که فرق وسط آن ها بلند است. اگر جزء افرادی هستید که موهایی نازک دارند موی باب با موج های بزرگ می تواند زیبایی وصف ناشدنی را به صورت شما بدهد؛ چرا که این مدل حجم موهای شما را افزایش می دهد.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   انواع بی‌حسی و کاربرد آن‌ها
  • مدل موی باب موج دار نامتقارن

مدل موی باب موج دار نامتقارن به گونه ای است که حالتی کوتاه دارد. این نوع کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی موجب بلندتر شدن یک طرف مو نسبت به طرف دیگر می شود. اگر به دنبال مدل مویی جذاب و شیک برای صورت های بیضی هستید مدل باب موج دار نامتقارن به خوبی می تواند شما را جذاب سازد.

 

  • مدل موی باب برش موج دار

از دیگر مدل موهای مناسب برای صورت های بیضی می توان به باب برش موج دار اشاره کرد که هماهنگی قابل توجهی با چنین صورت هایی دارد. این مدل مو ظاهری پرپشت تر را برای موهای شما به ارمغان می آورد و در حال حاضر نیز بسیار محبوب است. در مدل موی باب برش موج دار تا ارتفاع مشخصی موی شما صاف می باشد و مابقی آن حالتی موج دار دارد.

کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی
مدل های ترند کوتاهی برای صورت بیضی
  • مدل موی لایه ای آشفته

یکی از ترندترین مدل های کوتاهی مو زنانه برای صورت های بیضی مدل لایه ای آشفته است. با توجه به نام این مدل می توان متوجه شد که شلخته بوده و بهم ریخته است. در انتهای موهایی که با این مدل کوتاه شده اند می توان موج ضعیفی را دید که حالتی بسیار جذاب دارد؛ اما بقیه مو از حالتی وز برخوردار است تا بهم ریختگی آن را احساس کنید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   کاربرد کاموفلاژ در رفع عیوب چهره
  •  مدل موی چتری ویسپی

چتری های این مدل مو بلند هستند و تا حدود زیادی روی پلک و قسمت بالای چشم های شما را پوشش می دهند. چتری ویسپی توجه اطرافیان را به سمت چشم ها و استخوان گونه شما جلب می سازد؛ به همین جهت طرفداران بسیار زیادی دارد.

کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی
کوتاهی مو جذاب برای صورت بیضی

آکادمی ره آفرین بهترین مرکز آموزش انواع کوتاهی مو زنانه

کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی اصول و قوانین خاص خود را دارد که باید مورد توجه قرار گیرند. با انتخاب یک مرکز آموزشی معتبر می توان در این حوزه گام های موثری را برداشت. آکادمی ره آفرین یکی از معتبرترین مراکز آموزش کوتاهی مو زنانه است که تمامی دوره های آموزشی خود را تحت نظارت مربیان متخصص ارائه می نماید. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با مشاورین ما در ارتباط باشید.

پیشنهاد مطالعه: بررسی کاربرد کراتینه مو در آرایشگاه و هزینه آن

سخن پایانی مقاله کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی 

با توجه به مطالبی که بیان شد می توان به این نتیجه دست یافت که انتخاب مدل مناسب جهت کوتاهی مو زنانه برای صورت بیضی بسیار اهمیت دارد. از ترندترین مدل های مو برای صورت های بیضی می توان به چتری ویسپی، موی باب با موج های بزرگ، مدل موی باب موج دار نامتقارن، مدل موی باب برش موج دار، مدل موی لایه ای آشفته و مدل موی چتری اشاره کرد. این مدل موها هماهنگی بالایی با صورت های بیضی دارند و می توانند ظاهری زیباتر را به چهره شما هدیه نمایند.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×