آشنایی با کراتین احیا کننده مو

آشنایی با کراتین احیا کننده مو

کراتین احیا کننده مو

افرادی که در اثر عواملی مانند سوختگی ناشی از مواد شیمیایی موی سرشان آسیب دیده است، همچنین افرادی که موهای دمیج دارند می توانند از کراتینه احیاء کننده مو جهت ترمیم و تقویت موهایشان بهره ببرند. البته به خاطر بسپارید که اولین راه برای درمان موهایی که دمیج شده است کوتاه کردن می باشد و راه حل دوم استفاده از روش کراتین احیاء کننده مو است. اثر این نوع کراتین مو مشابه تقویت و ویتامینه کردن موها می باشد.

پس صرفا اگر دنبال احیا کردن موهای سوخته خود هستید روش کراتین احیا کننده مو برای شما کافی است ولی اگر دوست دارید در کنار ترمیم موهایتان آنها را صاف و درخشان کنید به سراغ روش دوم بروید زیرا کراتینه نوع اول صرفا درمانی بوده و جنبه ی دیگری ندارد. تفاوتی که کراتین احيا کننده مو با کراتین برزیلی دارد در نوع محلولی است که استفاده می شود. اگر کسی نمی خواهد حالت موهای مجعدی خود را از دست دهد و موهایش صاف شود نیز باید کراتین احیا کننده مو را انتخاب کند.

کراتین احیا کننده مو

چرا باید موها را کراتینه کرد؟

امروزه اکثر خانم ها عادت دارند به صورت مداوم موهای خود را رنگ، فر و یا مش کنند. مواد شیمیایی موجود در این محصولات باعث می شود تا پس از مدتی از کیفیت مو کاسته شود. زمانی می رسد که شما وقتی موهایتان را شانه می کنید، موهایتان می شکند و دیگر طراوت و شادابی سابق را ندارد. این امر به دلیل از دست رفتن یکی از ویتامین های اصلی ساقه مو به نام کراتین است، که به دلیل رنگ کردن ها، مش کردن ها و همچنین استفاده مکرر از سشوار داغ بر روی مو ایجاد شده است و تنها راه درمان آن باز گرداندن کراتین به موهاست.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   چگونگی ویتامینه کردن مو در آرایشگاه

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×