5 مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه + مزایا و ویژگی ها

5 مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه + مزایا و ویژگی ها

طی سال های گذشته شاهد تنوع بالای مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه بوده ایم؛ زیرا این مدل ها راحتی و سهولت بالایی به همراه دارند. کوتاهی مو تا روی شانه مزیت های دیگری نیز دارد و گزینه ای مناسب برای خلاص شدن از گرما، شستشوی موهای بلند و مشکلات دیگری مانند شانه زدن است. از محبوب ترین مدل های کوتاهی مو تا روی شانه می توان پیکوباب، بابی، لابوب، فرانچ بابی و… را نام برد.

جهت پیوستن به صفحه اینستاگرام ره آفرین اینجا کلیک کنید

کوتاهی مو تا روی شانه محبوب ترین مدل میان زنان

هم اکنون از مدل کوتاهی مو تا روی شانه به عنوان یکی از پرطرفدارترین مدل ها یاد می گردد؛ چرا که می تواند زیبایی چشمگیری به موهای شما ببخشد. همان گونه که از نام این مدل پیداست، موهایی که اندازه آن ها بلندتر از شانه است کوتاه می شوند. کوتاهی مو تا سرشانه ویژگی های خاص خود را دارد که این مدل را منحصر به فرد و متمایز نموده اند.

پیشنهاد مطالعه: بررسی هزینه میکاپ و شینیون با توجه به مدل های مختلف

راحتی در مدل دهی و سادگی از مهم ترین ویژگی های موهای تا روی شانه هستند که به شما امکان حالت دهی موها به شکل های مختلف را می دهند. همچنین شما با انتخاب این مدل می توانید راحتی قابل توجهی را در مراقبت از موهای خود تجربه کنید. در حال حاضر شاهد مدل های مختلفی برای کوتاهی مو زنانه تا روی شانه هستیم که هرکدام زیبایی خاص خود را دارند. کوتاهی مو تا روی شانه مدلی مدرن است که به خوبی می تواند با لباس های شما ست شود.

مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه
مدل کوتاهی مو زنانه تا نزدیک شانه

مزایای کوتاهی مو زنانه تا روی شانه

مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه مزایای بسیار زیادی دارد و همین امر را می توان دلیل اصلی محبوبیت آن دانست. به عنوان اولین مزیت می توان به هماهنگی این مدل با صورت های مختلف اشاره کرد که تاثیرات مثبت فراوانی بر زیبایی چهره دارد. کوتاهی مو تا روی شانه به شما کمک می کند تا در مدت زمانی کوتاه موهای خود را حالت دهید. از دیگر مزایای کوتاهی مو تا سرشانه می توان هماهنگی با ویژگی های صورت، مراقبت راحت تر وانعطاف پذیری استایل را نام برد.

مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه
مدل های کوتاهی مو زنانه تا سرشانه

5 مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه

تنوع بالای مدل های کوتاهی مو تا سرشانه، شرایطی را پیش روی شما قرار می دهد تا براساس سلیقه خود مدلی مناسب را انتخاب کنید. در ادامه به بررسی 5 مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه می پردازیم که قادرند تغییرات مثبت زیادی را در چهره شما عزیزان ایجاد کنند.

  • مدل پیکوک

در مدل پیکوک، موها به اندازه ای کوتاه می شود تا روی شانه قرار گیرند. مدل پیکوک انتخابی عالی برای زنان است که می تواند با استفاده از ابزارهای حرفه ای موآرایی مدل های متفاوتی را در موهای شما ایجاد کند. پیکوک ترندترین مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه شناخته می شود که می توانید به واسطه آکادمی ره آفرین با تمامی اصول آن آشنا شوید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   کاربرد کاموفلاژ در رفع عیوب چهره
  • مدل لابوب

مدل کوتاهی لابوب اندازه و اشکال مختلفی دارد و زیرمجموعه ای از مدل بابی است. اگر بخواهیم اشاره ای به تفاوت میان لابوب و مدل بابی داشته باشیم باید گفت که اندازه کوتاه تری نسبت به مدل بابی دارد و موها تا سرشانه برش داده می شوند.

مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه
کوتاهی مو زنانه تا روی شانه
  • مدل آندروگینوس بابی

طراحی هایی که برای این مدل مودر نظر گرفته شده اند، کوتاه تر است و شما با هر جنس مویی می توانید آندروگینوس بابی را امتحان کنید. ویژگی دیگر این مدل قرارگیری قسمت رویی مو به سمت صورت است که جذابیت بالایی دارد.

  • مدل فرانچ بابی

با مشاهده مدل فرانچ بابی می توان متوجه شد که قسمت پشت گردن کوتاه تر از دیگر بخش ها است. فرانچ بابی ظاهری شیک دارد و گزینه ای عالی برای تنوع دادن به موهاست. از مدل فرانچ بابی به عنوان نسخه ای از مدل بابی یاد می گردد که طراحی هایی فرانسویی دارد.

  • مدل پیکوباب

پیشنهاد مطالعه: فیبروز ابرو

پیکوباب یکی دیگر از مدل های کوتاهی مو است که ویژگی های مدل باب و پیکوک را به همراه دارد. برای کوتاه کردن موها به صورت پیکوباب باید موهای پشت گردن کوتاه تر شوند و حالتی لایه ای در بالا داشته باشند. مراقبت آسان، صرفه جویی در زمان برای مراقبت و استایل دهی از جمله مزایای این مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه هستند.

مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه
مدل مو زنانه تا سرشانه

آموزش صفر تا صد کوتاهی مو زنانه تا روی شانه با آکادمی ره آفرین

اگر شما نیز علاقه زیادی به یادگیری نحوه کوتاه کردن موها تا روی شانه دارید آکادمی ره آفرین آمادگی های لازم برای آموزش را دارد. ما در مجموعه ره آفرین تمام تلاش خود را به کار گرفته ایم تا تمامی اصول و قواعد کوتاهی مو را به شما عزیزان آموزش دهیم. لازم به ذکر است که تمامی آموزش ها همراه با مربیان مجرب برگزار می گردد و از اعتبار بالایی برخوردار است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   موخوره چیست؟ راه های درمان موخوره

سخن پایانی مقاله 5 مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه

مدل کوتاهی مو زنانه تا روی شانه از تنوع بالایی برخوردار است و می تواند ظاهری جذاب و شیک را به شما هدیه نماید. از محبوب ترین مدل های کوتاهی تا روی شانه می توان به پیکوک، فرانچ بابی، پیکوباب، آندورگینوس بابی و لابوب اشاره کرد که زیبایی قابل توجهی دارند. هرکدام از مدل های نام برده شده ویژگی های خاص خود را دارند و باید طی مراحل خاصی مانند شستشو موها، خشک کردن، برش و استایلینگ انجام شوند.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×