بررسی هزینه میکاپ و شینیون با توجه به مدل های مختلف

بررسی هزینه میکاپ و شینیون با توجه به مدل های مختلف

یکی از مهم ترین دغدغه های خانم ها هزینه میکاپ و شینیون است. برای حضور در مجالس و مهمانی ها باید به دنبال انتخاب بهترین سالن ها برای انجام میکاپ و شینیون باشید. داشتن یک آرایش زیبا، چهره شما را خاص تر نشان می دهد و اعتماد به نفس بیشتری پیدا می کنید. شینیون نیز برای مرتب کردن و آرایش مو به کار می رود و مدل های بسیار مختلفی دارد. برای اطلاع از قیمت میکاپ و شینیون در این مقاله با ره آفرین همراه باشید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   اصول آموزش تخصصی میکاپ در دوره های حرفه ای زیر نظر بهترین اساتید
هزینه میکاپ و شینیون
هزینه میکاپ و شینیون

هزینه میکاپ صورت خانم ها

قیمت میکاپ با توجه به عوامل بسیار مختلفی تعیین می شود. قطعا اگر از یک میکاپ آرتیست حرفه ای بخواهید تا شما را آرایش کند، هزینه های بیشتری باید پرداخت کنید. پرداخت هزینه بیشتر در ازای یک آرایش زیبا و منحصر به فرد کاملا مناسب است. قیمت با توجه به مدل آرایش یا سخت و آسان بودن آن تعیین می شود. انواع میکاپ شامل:

  • آرایش عروس
  • آرایش لایت
  • آرایش چشم
  • آرایش دخترانه
  • آرایش ساده و لایت

پیشنهاد مطالعه: اوزون تراپی مو، راهی نوین برای تقویت و بهبود موها

اگر به دنبال یک آرایش زیبا و در عین حال با قیمت مناسب هستید، باید آرایش لایت یا ساده را انتخاب نمایید. در میکاپ حرفه ای کانتورینگ صورت و رفع تمام نواقص انجام می شود. با کمک جادوی آرایش می توان زیبایی هر فرد را چندین برابر افزایش داد. آرایش عروس قیمت بسیار بالایی دارد و زمان زیادی نیز برای انجام آن صرف می شود.

یکی از تخصصی ترین مدل های میکاپ، آرایش عروس است. استفاده از بهترین و گران ترین لوازم آرایشی به همراه آماده کردن صورت با انواع ماسک ها و آرایش حرفه ای همگی هزینه میکاپ و شینیون عروس را بالا می برند. اعتبار یک سالن زیبایی و میزان شهرت آن در شهر باعث بالا رفتن تعداد مشتری ها می شود. در این صورت سالن ها قیمت خدمات خود را بالا برده و این خدمات را به صورت حرفه ای ارائه می کنند.

آرایش و میکاپ در خانه نیز توسط برخی از میکاپ آرتیست ها انجام می شود. گریم صورت در منزل می تواند کمی ارزان تر باشد؛ زیرا در سالن های زیبایی هر میکاپ آرتیست باید اجاره پرداخت کند. گریم صورت به صورت تخصصی با زاویه سازی و تغییر چهره انجام می شود و به همین دلیل قیمت خیلی بالاتری نسبت به میکاپ دارد. به طور میانگین قیمت گریم عروس در تهران حدود 3 میلیون تا 30 میلیون تومان است.

هزینه میکاپ و شینیون
انجام میکاپ عروس

هزینه شینیون مو در سالن زیبایی

هزینه میکاپ و شینیون با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. برای اینکه بتوانید هزینه نهایی را مشخص کنید، باید انواع مدل شینیون را بشناسید.

به جمع ما در اینستاگرام بپیوندید و از آخرین آموزش های ما در حوزه زیبایی مطلع شوید.

  • شینیون با پروتز: برای بیشتر نشان دادن حجم موها از پروتز در زیر مو استفاده می کنند که از مدل های پرطرفدار است. قیمت پروتز شینیون با توجه به هزینه پروتز، گیره و سنجاق مشخص می شود.
  • شینیون اروپایی: شینیون اروپایی به سادگی معروف است و هیچ گونه وسیله اضافی در آماده سازی آن مورد استفاده قرار نمی گیرد. به دلیل ساده بودن مدل، معمولا قیمت پایین تری دارد و در عین حال سبک و زیبا به نظر می رسد.
  • شینیون بافت و رومی: در این نوع شینیون بافت مو در قسمت های مختلف انجام می شود. با توجه به ریز یا درشت بودن بافت و مقدار آن، کار سخت تر شده و هزینه نیز بالا می رود.
  • شینیون حلزونی: این مدل با نام شینیون فرانسوی شناخته می شود که برای موهای بلند استفاده خواهد شد. موها در پشت سر شبیه به حلزون جمع شده و قیمت بسیار بالایی به دلیل پیچیدگی مدل دارد.
  • شینیون ورقه ای یا خطی: موها به صورت خطی و لایه لایه با کمک تافت و لوازم دیگر حالت داده می شوند که ظاهر بسیار جذابی به وجود می آورد. اگر موهای کم حجمی دارید، با توجه به این نوع مدل و حجمی که به وجود می آورد، می توانید از آن استفاده کنید. این شینیون قیمت بالایی دارد و وقت زیادی برای آماده سازی مو صرف می شود.
  • شینیون موجی یا حرارتی: این شینیون با حرارت بالا و هنر دست آرایشگر خلق می شود. این نوع مدل مو را هر آرایشگری نمی تواند خوب انجام بدهد، به همین دلیل قیمت خیلی بالایی دارد.
هزینه میکاپ و شینیون
بررسی هزینه میکاپ و شینیون در منزل

بررسی هزینه میکاپ و شینیون و درآمد زایی این مشاغل

پیشنهاد مطالعه: بهترین شامپو بدون سولفات: بررسی و تأثیر آن‌ها بر موها و پوست

آرایشگرانی که کارهای زیبایی انجام می دهند، دستمزدهای خوبی دریافت می کنند. با توجه به اینکه هزینه میکاپ و شینیون به صورت روزانه در حال افزایش است، افراد حرفه ای درآمد خیلی خوبی از این مشاغل به دست می آورند. اگر به دنبال یادگیری و رسیدن به درآمد مطلوب هستید، می توانید از طریق آکادمی ره آفرین اقدام نمایید. ما در اینجا تخصصی ترین آموزش ها را برای ورود شما به بازار کار آماده کرده ایم. برای مشاوره و شرکت در دوره ها همین الان با ما تماس بگیرید.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×