اصول آموزش تخصصی میکاپ در دوره های حرفه ای زیر نظر بهترین اساتید

اصول آموزش تخصصی میکاپ در دوره های حرفه ای زیر نظر بهترین اساتید

آرایشگری به یکی از مشاغل پرطرفدار و پردرآمد تبدیل شده است. اگر علاقه به ورود به این حوزه را   دارید باید از ابتدا به صورت اصولی و درست آموزش ببینید. میکاپ یکی از اصلی ترین شاخه های آرایشگری است که همیشه طرفداران خاص خود را دارد. آموزش تخصصی میکاپ زیر نظر بهترین اساتید به شما کمک می کند تا در زمان کوتاهی مهارت های لازم برای ورود به بازار کار را به دست بیاورید. برای آشنا شدن با نحوه آموزش میکاپ در ادامه با ره آفرین همراه باشید.

آموزش تخصصی میکاپ
دوره تخصصی میکاپ صورت

سرفصل های دوره آموزش تخصصی میکاپ

در هر دوره آموزش تخصصی میکاپ، سرفصل های مشرک و بسیار مهمی وجود دارد که در این جا به چند مورد اشاره می کنیم:

برای اطلاع از جدیدترین مقالات همین حالا اینستاگرام ما را دنبال کنید 

آماده سازی پوست

یکی از اولین مواردی که باید به کارآموز آموزش داده شود، آماده سازی پوست برای انجام میکاپ است. پوست در حالت عادی ممکن است چربی زیادی داشته یا بسیار خشک باشد که در این حالت ها آرایش به خوبی روی صورت نمی ماند. هنرجو باید در این بخش با انواع پوست و روش های زیر سازی آرایش آن ها آشنا شود. انتخاب لوازم آرایشی متناسب با پوست چرب یا خشک، شناخت انواع فرم صورت و راهنمایی به مشتری جهت انتخاب درست، شروع میکاپ با چه آرایشی باشد، همگی در دوره آموزش حرفه ای میکاپ ارائه می شوند.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   بررسی کلیه خدمات آرایشگری

ایجاد تعادل در قسمت های مختلف صورت

با میکاپ اصولی و حرفه ای می توان عیب های موجود در صورت را کمرنگ تر کرده و چهره جدیدی ساخت. تشخیص فرم صورت و نحوه کار با کانتورینگ و سایه می تواند چهره افراد را تغییر بدهد. تکنیک های مختلفی برای از بین بردن ایرادات صورت وجود دارد که یک میکاپ آرتیست ماهر باید تمام این روش ها را بلد باشد. با کانتورینگ و استروبینگ ایرادات صورت محو می شوند.

آموزش تخصصی میکاپ
آموزش تخصصی میکاپ

آرایش قسمت های مختلف صورت

بخش های مختلف صورت، نحوه آرایش خاصی دارند که به صورت جداگانه و اصولی باید در دوره آموزش تخصصی میکاپ آموزش داده شوند. نحوه آرایش چشم، لب ها، ابرو، گونه ها و غیره همگی باید در یک دوره جامع مورد بررسی قرار بگیرند تا افراد حاضر در دوره به متخصصین این حوزه تبدیل شوند.

ژورنال خوانی

منظور از ژورنال خوانی تشخیص نوع آرایش از طریق عکس است. بسیاری از کسانی که به سالن های زیبایی مراجعه می کنند با نشان دادن یک عکس انتظار دارند که شبیه به آن عکس میکاپ شوند. یک میکاپ آرتیست ماهر از طریق عکس به بررسی نوع آرایش و رنگ های استفاده شده می پردازد و به خواسته مشتری اهمیت می دهد. این بخش به افراد حرفه ای تر آموزش داده شده که اصول میکاپ را کاملا یاد گرفته باشند.

رشته های اصلی آموزش میکاپ

آموزش تخصصی میکاپ در سه رشته انجام می شود که شامل:

  1. آموزش میکاپ: اصول اولیه و تخصصی میکاپ در این دوره آموزش داده می شود. آرایش روز و شب، آرایش متناسب با نوع پوست، زیرسازی صورت، گریم بخش های مختلف صورت و غیره همگی به هنرجو آموزش داده خواهد شد. در دوره تخصصی میکاپ به تمام زوایای حرفه ای شدن مانند نوع زوایای صورت، بررسی شکل هندسی صورت و میکاپ مناسب هر فرد آموزش داده می شود. بعد از آموزش ها امکان دریافت مدرک فنی و حرفه ای وجود دارد.

پیشنهاد مطالعه: آموزش کاشت مو موقت در آرایشگاه

  1. آموزش میکاپ عروس: میکاپ عروس به عنوان یکی از تخصصی ترین شاخه های میکاپ شناخته می شود. ماهر ترین و با تجربه ترین افراد می توانند در زمینه میکاپ عروس موفق باشند. نوع میکاپ عروس و کیفیت آن اهمیت خیلی زیادی دارد. برای شرکت در دوره آموزش میکاپ عروس باید با اصول آرایشگری به طور کامل آشنا شده و در این زمینه مهارت ها و تجربیاتی کسب کرده باشید. عروس از شما انتظار داد که بهترین میکاپ را انجام بدهید؛ بنابراین باید اصولی آموزش دیده و تجربه کسب کنید.

 

  1. آموزش خودآرایی: یکی از رشته های میکاپ خود آرایی است که هر شخص بعد از آموزش این مهارت توانایی انجام میکاپ برای خود را خواهد داشت. در این رشته تمام اصول آرایشی متناسب با خود شخص مانند آرایش چشم، نحوه استفاده از مژه مصنوعی، نحوه رژ زدن و غیره آموزش داده خواهد شد. گذراندن دوره خود آرایی یک مزیت مهم دارد و آن هم امکان آموزش خودآرایی به سایر افراد خواهد بود. بعد از دوره تمرین کرده و با دریافت مدرک به یک مربی خودآرایی تبدیل خواهید شد.
آموزش تخصصی میکاپ
اصول اولیه میکاپ صورت

آموزش تخصصی میکاپ در آکادمی ره آفرین

آکادمی ره آفرین دوره آموزش تخصصی میکاپ را با کمک بهترین اساتید این حوزه برگزار می کند. برای گذراندن حرفه ای ترین دوره میکاپ می توانید در آکادمی ثبت نام کنید. ره آفرین با مدیریت خانم گلاره طهاری در زمینه آموزش حرفه ای میکاپ، کوتاهی مو، کار با مواد و غیره بهترین انتخاب است.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   نکات طلایی برای رساندن رنگ موی شما به اوج زیبایی

تاکنون هزاران کارآموز در مجموعه آموزش دیده و به آرایشگران حرفه ای تبدیل شده اند. ره آفرین در کنار شماست تا متدهای آموزشی جدید، دریافت مدرک بین المللی و تدریس حرفه ای را تجربه کنید. برای اطلاعات بیشتر و مشاوره با ما تماس بگیرید.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×