بررسی کلیه خدمات آرایشگری

بررسی کلیه خدمات آرایشگری

یک سالن زیبایی با ارائه کلیه خدمات آرایشگری می تواند زیبایی و سلامتی را به بدن شما هدیه دهد و ظاهر شما را جذاب کند. در آرایشگاه ها خدمات آرایش بانوان، مانند مراقبت از پوست، مو، ناخن، دست ها و پاها ارائه می شود که این مراقبت ها می تواند سلامت جسمی و روحی را به میزان چشمگیری بهبود ببخشد. فضای آرام سالن های زیبایی کمک می کند که لحظاتی را دور از فشارها و تنش های روزانه با آرامش سپری کنید. در این مقاله به بررسی کلیه خدمات آرایشگری می پردازیم. با ما همراه باشید.

 برای اطلاع از مطالب جدید و دیدنی ما اینستاگرام آکادمی ره آفرین رو دنبال کنید

کلیه خدمات آرایشگری مربوط به ناخن

اگر ناخن های شما ضعیف هستند و ظاهر زیبایی ندارند نگران نباشید! امروزه به لطف ناخن کارهایی که در سالن های زیبایی کار می کنند و خدمات ناخن را ارائه می دهند، می توانید ناخن هایی کاملا سالم و جذاب داشته باشید. روش های زیادی برای بهبود شکل ناخن ها وجود دارد که بسته به نوع ناخن تان می توانید آن ها را انتخاب کنید. از انواع این روش ها می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مانیکور و پدیکور: در این روش ناخن های دست و پا کوتاه می شوند، به آن ها شکل داده می شود و روی ناخن ها را سوهان می کشند.
  • کاشت ناخن: این کار برای افرادی که ناخن های ضعیف و شکننده دارند مناسب است که در آن با پودر یا ژل، ناخن کاشته می شود.
  • لاک ژلیش: لاک ژلیش نوع خاصی از لاک است که ماندگاری و مقاومت بیشتری نسبت به لاک های معمولی دارد.
  • طراحی: می توانید هر مدلی را که می خواهید به ناخن کارتان نشان بدهید تا آن را روی ناخن شما طراحی کند.
پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   نکات طلایی برای رساندن رنگ موی شما به اوج زیبایی

کلیه خدمات آرایشگری مربوط به ناخن در سالن زیبایی ره آفرین به شما عزیزان ارائه می شود.

 

کلیه خدمات آرایشگری
ارائه کلیه خدمات آرایشگری

کراتینه کردن مو

کراتین درواقع نوعی پروتئین است که موی ما آن را تولید می کند. در کراتینه با استفاده از همین نوع پروتئین موها صاف و براق می شوند، استحکام و رشد بیشتری پیدا می کنند و موخوره آن ها نیز از بین می رود. معمولا کراتینه به افرادی که موهای وز، مجعد و آسیب دیده دارند توصیه می شود و حدودا تا 6 ماه دوام و ماندگاری دارد.

پیشنهاد مطالعه: راهنمای کامل براشینگ مو، نکات و تکنیک‌های حرفه‌ای برای حالت 

اکستنشن مژه

در سالن های زیبایی کلیه خدمات آرایشگری از جمله لیفت مژه، لمینت مژه و اکستنشن مژه ارائه می شود. اگر می خواهید مژه های حجیم و بلندی داشته باشید بدون اینکه مجبور باشید از انواع ریمل ها استفاده کنید، اکستنشن برای شما یک انتخاب عالی خواهد بود. در این روش مژه های مصنوعی با چسب های مخصوص به مژه های طبیعی چشم متصل می شوند که مزایای زیر را برای شما در پی دارد:

  • افزایش زیبایی: مژه مصنوعی باعث می شود که چشمان شما درشت تر و جذاب تر به نظر برسد.
  • بالا رفتن اعتماد به نفس: با افزایش زیبایی اعتماد به نفس شما نیز بیشتر خواهد شد.
  • صرفه جویی در زمان: وقتی که اکستنشن مژه انجام می دهید دیگر نیاز نیست روزانه زمانی را صرف آرایش چشم هایتان کنید.

ماندگاری اکستنشن مژه حدودا 6 هفته است و بعد از این زمان نیاز به ترمیم دارد.

کلیه خدمات آرایشگری
حرفه ای ترین سالن زیبایی

 

رنگ کردن موها

دلایلی مانند سفید شدن موها یا ایجاد تغییر و تنوع باعث می شود که به رنگ کردن موهایتان فکر کنید. رنگ کردن مو مزایای زیادی دارد که آن ها را بررسی می کنیم:

  • افزایش حجم موها
  • ایجاد درخشندگی
  • صاف تر شدن موها
  • محافظت در برابر آسیب ها
  • افزایش اعتماد به نفس
پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   کاربرد کاموفلاژ در رفع عیوب چهره

اگرچه که کلیه خدمات آرایشگری مانند رنگ کردن و دکلره کردن موها در سالن های زیبایی ارائه می شود اما باید به سالنی مراجعه کنید که به کیفیت رنگ های آن ها اطمینان کامل داشته باشید تا از تمام مزایای فوق بهره مند شوید.

پیشنهاد مطالعه: بوتاکس مو: روشی نوین برای بهبود ساختار موها

آرایش دائم

آرایش دائم یا میکروپیگمنتیشن روشی است که در آن از یک قلم مخصوص برای تزریق جوهر به پوست استفاده می شود. کلیه خدمات آرایشگری مربوط به آرایش دائم شامل رژ لب، خط لب، کشیدن ابرو و خط چشم می شود. درواقع منظور از دائمی بودن ماندگاری بالای آن است و دوام آن حدودا بین 8 تا 24 ماه خواهد بود که بعد از گذشت این مدت نیاز به ترمیم دارد.

کلیه خدمات آرایشگری
تخصصی ترین دوره های آرایشگری

معرفی بهترین سالن زیبایی

برای انجام کلیه خدمات آرایشگری باید حتما با متخصصین و مشاورین در این حوزه مشورت کنید تا بهترین نتیجه را بگیرید. اگر بدون مشورت خدمات آرایش بانوان را دریافت کنید نه تنها زیباتر نمی شوید، بلکه ممکن است سلامتی تان نیز به خطر بی افتد. برای گرفتن مشاوره و انجام این خدمات باید سالنی را پیدا کنید که از کیفیت خدمات آن مطمئن باشید. سالن زیبایی ره آفرین با به کارگیری بهترین متخصصان در تلاش است تا کلیه خدمات آرایشگری را با بهترین کیفیت به شما عزیزان عرضه کند. برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×