آموزش رنگ و مش با کلاه در خانه

آموزش رنگ و مش با کلاه در خانه

اگر دوست دارید به راحتی رنگ موی خود را با استفاده از مش کردن تغییر دهید اما نمی خواهید زیر بار پرداخت هزینه ‌های گزاف سالن های زیبایی بروید، استفاده از کلاه برای مش کردن موهایتان را پیشنهاد می دهیم. با آموزش رنگ و مش با کلاه می توانید تکنیک مش کردن را به راحتی در خانه انجام دهید و موهای چند رنگ و هماهنگ داشته باشید که با هر سبک آرایشی سازگار است. در ادامه ما در آکادمی ره آفرین، هر چیزی که باید درباره رنگ و مش با کلاه بدانید را ارائه می‌دهیم؛ از روش استفاده تا تفاوت بین مش کردن با کلاه و روش های سنتی با فویل.

جهت مشاهده آموزشات بیشتر میتوانید اینستاگرام ره آفرین را دنبال کنید

آموزش رنگ و مش با کلاه
رنگ و مش کردن مو

کلاه مش کردن مو چیست؟

قبل از شروع آموزش رنگ و مش با کلاه، نیاز است تا توضیح دهیم کلاه مش کردن چیست؟ رنگ و مش با کلاه با استفاده از یک کیت رنگ آسان که شامل یک کلاه مش است، در خانه انجام می ‌شود. این کلاه ابزار کلیدی است که می ‌تواند راه حل شما برای داشتن موهای یکنواخت و کامل مش شده باشد. کلاه مش کردن دارای سوراخ های کوچکی در سرتاسر خود است که از این سوراخ ها دسته های کوچکتر مو خارج می شود.

موهایی که از کلاه بیرون می ‌آیند، همان موهایی هستند که با یک مخلوط سفید کننده، مش می‌ شوند. کلاه باعث می‌ شود که مو به طور یکنواخت رنگ شود، این کار می ‌تواند یکی از سخت ‌ترین بخش های مش کردن موهای شما باشد.

پیشنهاد مطالعه: به روزترین ترندها و تکنیک های رنگ و مش

تفاوت استفاده از کلاه با استفاده از فویل

مسلماً تفاوت اصلی بین مش کردن با کلاه و فویل این است که مش کردن با کلاه معمولاً در خانه انجام می‌ شوند، در حالی که مش کردن با فویل بیشتر در سالن زیبایی صورت می گیرد. مش کردن با کلاه به شما (یا متخصص رنگ موی شما) این امکان را می ‌دهد که در طول فرایند رنگ کردن، موها را ببینید و بتوانید میزان روشن شدن مو را بهتر تخمین بزنید. این روش، ایده‌ آل برای مش کردن موهای دست نخورده است.

آموزش رنگ و مش با کلاه
آموزش رنگ و مش با کلاه

از سوی دیگر، مش کردن با فویل برای ایجاد ظاهری سفارشی ‌تر ترجیح داده می‌ شوند. این کار مناسب مواقعی است که قبلاً موهایتان مش شده و ممکن است در برخی قسمت ‌ها بیشتر از سایر مناطق روشن شده باشند. با این حال، محصول نهایی هر دو تکنیک مش، معمولاً یکسان است، تارهای یکنواخت و مش مو در سراسر سر.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   معرفی مدیر موسس آکادمی ره آفرین، گلاره طهاری

آموزش رنگ و مش با کلاه

در ادامه برای آموزش رنگ و مش با کلاه، تمامی مراحل را به دقت برای شما بیان خواهیم کرد:

1- نحوه قرارگیری کلاه بر روی سر

ابتدا موهای خود را به طریق معمول جدا کنید و برای از بین بردن هر گونه گره و پیچ و تاب، آنها را شانه بزنید. سپس کلاه را بر روی سر خود قرار دهید و با بستن گره پاپیونی زیر چانه، آن را در جای خود محکم کنید. این مرحله بسیار مهم است زیرا نحوه قرارگیری صحیح کلاه بر روی سر، اساس ایجاد مش یکنواخت و مرتب در موها است. با قرار دادن کلاه به درستی و محکم کردن آن زیر چانه، می ‌توانید اطمینان حاصل کنید که کلاه به خوبی در جای خود قرار گرفته و در طول فرایند رنگ‌آمیزی جابه‌جا نمی ‌شود.

آموزش رنگ و مش با کلاه
قرارگیری کلاه بر روی سر
2- کشیدن موها از داخل سوراخ های کلاه

اگرچه می ‌توانید مش کردن با کلاه را خودتان انجام دهید، اما داشتن یک نفر برای کمک در این مرحله روند کار را بسیار آسان ‌تر می‌ کند. از قلاب موجود در کیت کلاه استفاده کرده و به دقت موهای خود را از داخل سوراخ ‌های کلاه عبور دهید. می ‌توانید موها را از تمامی سوراخ ‌ها عبور دهید یا فقط بر روی برخی قسمت ‌های خاصی تمرکز کنید.

آموزش رنگ و مش با کلاه
کشیدن موها از داخل سوراخ های کلاهپ
3- استفاده از رنگ مو

این مرحله بسیار حساس است و نیاز به دقت زیادی دارد. مطمئن شوید که تمام موهای خود را به طور یکنواخت رنگ کرده اید. این کار باعث می ‌شود که هایلایت ‌ها به صورت همگن و طبیعی در سراسر موها پخش شوند.

پیشنهاد مطالعه: چگونگی ویتامینه کردن مو در آرایشگاه

4- صبور باشید و منتظر بمانید

پس از استفاده از رنگ مو، باید مدت زمان مشخص شده را منتظر بمانید تا موها به میزان دلخواه روشن شوند. باید دقیقاً زمان توصیه شده در دستورالعمل را رعایت کنید تا به نتیجه مطلوب برسید. اگر زمان کمتری صبر کنید، ممکن است موها به اندازه کافی روشن نشوند. اما اگر زمان بیشتری را صبر کنید، امکان دارد که موها بیش از حد روشن شوند و به نتیجه دلخواه نرسید.

 

5- موهای خود را بشویید و نتیجه کار را مشاهده کنید

پس از شستشو، می‌توانید به مشاهده نتیجه کار استفاده از کلاه بپردازید. این تکنیک کلاهی به شما امکان می‌دهد تا با هزینه بسیار پایین تر نسبت به سالن، یک ظاهر متنوع و زیبا برای موهای خود ایجاد کنید.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   آموزش کاشت مو موقت در آرایشگاه

جمع بندی

استفاده از کلاه مش کردن مو یک تکنیک مقرون به صرفه و ساده است که به افراد امکان می ‌دهد تا در خانه و بدون نیاز به سالن زیبایی، موهای خود را به طور دقیق و یکنواخت هایلایت کنند. این روش با ارائه امکان مشاهده مستقیم موها در حین فرایند رنگ‌آمیزی و ایجاد نتایج طبیعی، مزایای چشمگیری نسبت به روش های سنتی مش کردن با فویل دارد. در آموزش رنگ و مش با کلاه، طی مراحل مختلف قرارگیری کلاه، عبور دادن موها، اعمال رنگ و صبوری کافی، افراد می ‌توانند به راحتی و با هزینه کمتر، موهای زیبا و هایلایت شده ای داشته باشند.

آخرین مقالات

1 دیدگاه برای “آموزش رنگ و مش با کلاه در خانه

  1. مبینا میگوید:

    مرسی از استاد عزیز ، خانم طهاری 💜
    بسیار حاذق هستن در حیطه کاریشون ✨
    من تمام موفقیتم رو در زمینه ای که مشغول به کار هستم مدیون ایشون هستم 🧿🙏🏽

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×