به روزترین ترندها و تکنیک های رنگ و مش

به روزترین ترندها و تکنیک های رنگ و مش

در دنیای آرایش مو، رنگ مو نقش بسزایی در بیان استایل شخصی دارد. رنگ و مش، یک ترکیب زیبا و خاص در دنیای آرایش مو بوده که باعث ایجاد تنوع بسیاری در استایل شده است. البته برای ایجاد یک مش و رنگ جذاب باید اصول و نکات و تکنیک های معروف آن را بشناسید. همچنین باید خود را به روز نگه داشته و طبق آخرین ترندها و مدل های این سبک عمل کنید. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی انواع تکنیک های مش و رنگ و نکات بپردازیم.

رنگ و مش
رنگ و مش، تکنیکی جذاب

مش کردن مو به چه معناست؟

مش و رنگ مو تکنیکی است که در آرایش مو برای ایجاد ظاهری چند بعدی و ترکیبی از رنگ ها استفاده می شود. این ترکیب با استفاده از سایه ها و تن های مختلف، طیفی زیبا از چند رنگ را ایجاد می کند. در تکنیک رنگ و مش، ابتدا یک رنگ پایه بر روی کل موها اعمال می شود. سپس یک لایه رنگ با تناژ تیره یا روشن (مخالف رنگ پایه) بر بخش های خاصی از مو (معمولا انتهای موها) قرار می گیرد.

همین حالا اینستاگرام ما رو دنبال کنید تا از به روزترین ترندها و تکنیک های رنگ و مش با خبر شوید

مش در رنگ مو شبیه به سایه زدن در نقاشی است. رنگ مش از نقطه ای به صورت پر رنگ شروع شده و هر چه به سمت بالاتر می رود، کمرنگ تر شده و در رنگ پایه ناپدید می شود. مش بندی رنگ مو باعث بهبود ظاهر کلی مو با افزودن عمق، بعد و پویایی خواهد شد. بر خلاف روش های سنتی رنگ آمیزی مو، مش کردن نتیجه طبیعی تری ایجاد می کند.

رنگ و مش
تکنیک مش آمبره

معروف ترین تکنیک های رنگ و مش چه هستند؟

معروف ترین تکنیک های مش عبارتند از:

  1. بالیاژ

بالیاژ یک تکنیک محبوب رنگ آمیزی مو است که از فرانسه نشات می گیرد. این تکنیک شامل رنگ آمیزی دستی بخش های جداگانه مو برای ایجاد هایلایت های ظریف می شود. در بالیاژ ترکیبی کامل و بدون نقص بین سایه ها اعمال شده و جلوه ای طبیعی ایجاد می کند.

  1. آمبره

Ombre یکی دیگر از روش های شناخته شده در رنگ و مش است که شامل انتقال تدریجی رنگ از ریشه های تیره به انتهای روشن تر می شود. این تکنیک یک کنتراست یا تضاد ظریف بین دو رنگ ایجاد می کند. Ombre را می توان با استفاده از سایه های مختلف، از رنگ های طبیعی گرفته تا رنگ های پر جنب و جوش تر ایجاد کرد.

  1. فویل کردن

در فویلینگ که به هایلایت نیز معروف است، از فویل های آلومینیومی برای جداسازی بخش هایی از مو استفاده می شود. سپس بخش های انتخاب شده روشن یا تیره می شوند و تضادی بین رشته های پوشیده شده با فویل و بقیه مو ایجاد خواهد شد. فویلینگ در مش امکان قرارگیری دقیق رنگ را فراهم می کند و می توان از آن برای دستیابی به جلوه های ظریف و خلاقانه استفاده کرد.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   فیبروز ابرو

هر تکنیک، تاثیر منحصر به فردی را در نتیجه نهایی دارد. بالیاژ تغییرات نرم و طبیعی ایجاد می کند. ombre کنتراست متمایز تری را ارائه می دهد و فویلینگ قرار دادن دقیق رنگ را ممکن می سازد. آکادمی ره آفرین تمامی این تکنیک های رنگ و مش را به همراه بسیاری دیگر از تکنیک های به روز مش، در دوره های مختلف آموزش می دهد.

رنگ و مش
ترند رنگین کمانی جذاب

ترندهای محبوب رنگ و مش کدامند؟

برخی از ترندهای محبوب مش عبارتند از:

  1. هایلایت Sun-kissed: هایلایت Sun-kissed یک روند محبوب در مش بندی رنگ مو هستند. در این تکنیک رنگ روشنی روی رشته های ظریفی از مو قرار می گیرد تا اثری مشابه با تابش نور خورشید به مو را شبیه سازی کند.
  2. ترکیب پاستلی: ترکیب پاستلی یک انتخاب مد روز برای کسانی است که به دنبال یک طرح مشبک از رنگ موی نرم تر و عجیب تر هستند. این روند شامل ترکیب رنگ های پاستلی مانند اسطوخودوس، صورتی یا سبز نعنایی در موها می شود که در نتیجه ظاهری رویایی ایجاد می کند.
  3. رنگ های رنگین کمانی پر جنب و جوش: برای افراد جسور و خلاق، رنگ های رنگین کمانی پر جنب و جوش گزینه ای برجسته و چشم نواز هستند. این روند رنگ و مش، طیف گسترده ای از رنگ های پر جنب و جوش مانند آبی، بنفش و قرمز را برای ایجاد یک طرح مشبک روی موها ترکیب می کند.

پیشنهاد مطالعه: بررسی کلیه خدمات آرایشگری

هر روزه ترندهای جدیدی در زمینه مش و رنگ مو ارائه می شوند که جذابیت خاص خود را دارند. سه ترند بالا، از جمله محبوب ترین ترندها در طول زمان هستند. برای داشتن بهترین مش، حتما خود را با ترندهای جدید به روز نگه داشته و انتخابی خلاقانه داشته باشید. همچنین هر ترند نیازمند شیوه ای متفاوت برای اعمال کردن است. با شرکت در دوره های آکادمی ره آفرین می توانید بر نحوه اجرای تمامی این ترندها مسلط شوید.

رنگ و مش
ترندهای جذاب در ترند مو

از کجا مش و رنگ حرفه ای یاد بگیریم؟

اجرای رنگ و مش به صورت حرفه ای و بدون نقص، نیازمند تخصص بالایی در زمینه رنگ مو است. آکادمی آموزشی ره آفرین حرفه ای ترین و تخصصی ترین دوره های مش و رنگ کردن مو را برگذار می کند. دوره های آموزشی ما توسط اساتید برتر کشور برگذار شده و طبق به روزترین متدهای آرایشی روز جهان هستند. همچنین در طول دوره و پس از آن، پشتیبانی 24 ساعته به هنرجویان عزیز ارائه می شود. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×