بهترین ترکیب رنگ و مش جدید + معرفی 4 ترکیب پرطرفدار

بهترین ترکیب رنگ و مش جدید + معرفی 4 ترکیب پرطرفدار

ترکیب رنگ و مش جدید همواره یکی از عوامل جذابیت و تغییر در صنعت مد و زیبایی مو بوده است. رنگ مو، به عنوان یک عنصر مهم در جذابیت فرد، قابلیت ایجاد تغییرات اساسی در ظاهر و استایل شخص را دارد.

صنعت مو و رنگ مو با پیشرفت فناوری و پژوهش ‌های مداوم در حال توسعه و پیشرفت است. هر ساله همزمان با فصول جدید و تغییرات آب و هوایی، ترکیبات رنگی جدید و مدرنی برای موها معرفی می ‌شوند. این ترکیبات جدید اغلب تحت تاثیر دنیای مد و زیبایی قرار می‌ گیرند.

برای مطلع شدن از انتشار جدیدترین مقالات ما اینستاگرام ره آفرین را دنبال کنید 

افراد فعال در حوزه رنگ مو و مش، همواره به دنبال ترکیبات جدید و جذاب هستند تا بتوانند به مشتریان خود رنگ ‌های به روز و زیبا را پیشنهاد دهند. آن ‌ها ممکن است از طریق مشاهده‌ روندها و تحقیق در زمینه رنگ ‌ها، ایده ‌های خلاقانه برای ترکیب رنگ جدید به دست آورند. همچنین، هنرمندان مو، آرایشگران و طراحان مد می ‌توانند از رویدادها و نمایشگاه ‌های مرتبط با زیبایی و مد استفاده کنند تا با جدیدترین ترندها و نمونه ‌ها آشنا شوند و ایده ‌های خلاقانه برای ترکیب رنگ و مش جدید به دست آورند.

ترکیب رنگ و مش جدید
ترکیب رنگ و مش جدید و جذاب

انواع ترکیب رنگ و مش جدید

اگر جزو افرادی هستید که به ترکیب رنگ و مش جدید اهمیت می‌ دهید، باید با انواع رنگ‌ ها آشنایی داشته باشید. برای این کار، می‌توانید از آرایشگران حرفه ای یا مطالب مربوطه کمک بگیرید.

رنگ پلاتینه نسکافه ‌ای، جذاب ترین ترکیب رنگ و مش جدید است که شامل مجموعه ‌ای از رنگ ‌ها و لایت ‌ها است. این رنگ مو جلوه‌ ای بسیار چشم نواز و متفاوت دارد. فرمول این رنگ زیبا شامل زمینه پایه 8 شیر نسکافه‌ ای، بژ 7، دودی، دو سانت ماهگونی، بلوند پلاتینه یاسی، سوپر بلوند نقره‌ ای، مرواریدی روشن و نسکافه ‌ای رویال است.

پیشنهاد مطالعه: ویژگی های بهترین آموزشگاه و مدرس میکاپ

هر رنگ و لایت در این فرمول نقش خاصی در ایجاد جلوه پلاتینه نسکافه ‌ای دارد. زمینه پایه 8 شیر نسکافه ‌ای به عنوان پایه اصلی استفاده می ‌شود. بژ 7 و دودی برای ایجاد عمق و برجستگی در رنگ استفاده می‌ شوند. دو سانت ماهگونی و بلوند پلاتینه یاسی جهت اضافه کردن جلوه های رنگی و روشن به کار می روند. سوپر بلوند نقره ‌ای و مرواریدی روشن برای ایجاد درخشندگی در موها مورد استفاده قرار می گیرند. در نهایت، رنگ نسکافه ‌ای رویال برای افزودن عمق و رنگ تیره به فرمول استفاده می ‌شود.

ترکیب رنگ و مش جدید
ترکیب رنگ شیر نسکافه ای و مرواریدی

فرمول رنگ مو کنفی دودی

فرمول این رنگ مو به صورت زیر است:

  • پایه: 10
  • رنگ کنفی: 9
  • بژ: 9
  • دودی: 9
  • رنگ بنفش (به اندازه‌ی یک نخود)
پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   میکروبلیدینگ ابرو چیست؟ مراقبت های قبل و بعد از میکرو

این فرمول برای رسیدن به رنگ موی کنفی دودی مورد استفاده قرار می‌ گیرد. کنفی دودی یک رنگ پرطرفدار است که در بین بانوان میانسال مورد توجه قرار می ‌گیرد. جذابیت بالای این رنگ باعث شده که بسیاری از دختران جوان نیز به استفاده از آن علاقه داشته باشند؛ زیرا به چهره آن‌ ها جذابیتی ویژه می بخشد.

ترکیب رنگ و مش جدید
رنگ موی کنفی دودی تیره

ترکیب رنگ بژ مرواریدی

رنگ موی بژ مرواریدی یک ترکیب رنگ و مش جدید است که جذابیت بالایی دارد و در مدت زمان کوتاهی طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است. این ترکیب، یک رنگ خاص و منحصر به فرد را به وجود می ‌آورد که در بین تمام سنین مورد توجه قرار می‌ گیرد و همه افراد علاقمند به تجربه آن هستند.

پیشنهاد مطالعه: بررسی کلیه خدمات آرایشگری

برای رسیدن به ترکیب رنگ بژ مرواریدی، ابتدا از پایه 8 رو به 9 دکلره استفاده می ‌شود. سپس رنگ موی بژ شماره 9 مورد استفاده قرار می گیرد. برای ایجاد اثر مرواریدی، یک سانت رنگ نقره ‌ای و یک سانت رنگ بنفش به مخلوط اضافه می ‌شوند و ترکیب مورد نظر به دست می آید.

ترکیب رنگ و مش جدید
ترکیب رنگ موی بژ

ترکیب رنگ بژ طلایی

رنگ موی بژ طلایی یک ترکیب رنگ و مش جذاب است که بسیاری از افراد علاقه دارند حداقل یک بار در زندگی خود آن را روی موهای خود تجربه کنند. این رنگ در مراسمات عروسی بسیار مورد توجه قرار می ‌گیرد و می‌ تواند ظاهر و استایل متفاوتی را برای عروس به وجود آورد.

فرمول رنگ موی بژ طلایی شامل چندین عنصر است. زمینه پایه از سطح 8 تشکیل می ‌شود؛ در حالی که لایت پایه از سطح 9 استفاده می ‌کند. بژ با سطح 7 به مخلوط اضافه می گردد تا رنگ مورد نظر به دست آید. همچنین، رنگ طبیعی با سطح 8 و رنگ طلایی با سطح 7 نیز به ترکیب اضافه می ‌شوند. در نهایت، دو سانت رنگ شرابی به مخلوط اضافه شده تا رنگ موی بژ طلایی ایجاد شود.

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   نکات طلایی برای رساندن رنگ موی شما به اوج زیبایی

ترکیب های جدید مختلفی وجود دارند که با رنگ پوست های متنوع سازگاری دارند. با این حال، قبل از استفاده از هر فرمول و رنگ مویی، به توصیه های افراد متخصص توجه داشته باشید. در این مورد، می توانید از خدمات و مشاوره های ما در مجموعه ره آفرین استفاده کنید.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×