زیبایی بی حد و مرز را با تاتو ابرو اسپرت تجربه کنید

زیبایی بی حد و مرز را با تاتو ابرو اسپرت تجربه کنید

ابروها مهم ترین مظهر زیبایی در بانوان هستند و تقارن و جذابیت آن ها زیبایی را دو چندان می کند. امروزه روش های بسیار زیادی برای زیبایی ابروها و درآوردن آن ها به حالت دلخواه وجود دارد که تاتو ابرو اسپرت یکی از این روش ها است. این تکنیک راهی دائمی برای افزایش زیبایی چهره است و بهترین راه برای افرادی است که می خواهند از شر مداد و سایه کشیدن ابرو خلاص شوند.

آکادمی ره آفرین با 27 سال سابقه تخصصی در لاین های مختلف زیبایی، تاتو ابرو اسپرت را به صورت حرفه ای و زیر نظر اساتید مجرب انجام می دهد. بسیاری از لاین های آرایشی آکادمی ره آفرین آموزشی هستند؛ بنابراین اگر دوست دارید در زمینه های مختلف آرایشی حرفه ای شوید، همین الان با ما تماس بگیرید.

برای دنبال کردن صفحه اینستاگرام ما اینجا کلیک کنید

چرا تمام خانم ها به تاتو ابرو نیاز دارند؟

دلایل متعددی برای انجام تاتو ابرو وجود دارد که زیبایی تنها یک دلیل آن است. از مهم ترین دلایل تاتو ابرو می توان به عدم قرینگی ابروها اشاره کرد که یک مشکل بسیار مهم در بانوان محسوب می شود. مرتب کردن ابروها و ایجاد تقارن در آن ها فرصت زیادی از بانوان می گیرد؛ به همین دلیل بسیاری از آن ها ترجیح می دهند، از روش های دائمی زیبایی ابرو؛ مانند تاتو ابرو اسپرت استفاده کنند.

تاتو ابرو اسپرت
دلایل انجام تاتو ابرو در بانوان
داشتن ابروهای طبیعی و خوش حالت

متدهایی که امروزه برای تاتو اسپرت ابرو مورد استفاده قرار می گیرد، برخلاف تصور بسیاری از افراد منجر به پر رنگ شدن ابرو و مصنوعی شدن آن نمی شود؛ بلکه سبب می شود تا ابروهای شما در طبیعی ترین و مرتب ترین حالت خود قرار بگیرند.

صرفه جویی در هزینه خرید لوازم آرایش

آرایش ابروها زمان و هزینه بسیار زیادی از شما می گیرد. اگر از ابروهای خود ناراضی هستید و تا به حال آن ها را تاتو نکرده اید، باید از مدادها و لوازم آرایشی بسیار گران قیمتی برای کشیدن ابروهای خود استفاده کنید. تازه بعد از هر بار شستن صورت باید آن را تمدید کنید؛ چرا که به راحتی و با مواد شوینده پاک می شوند. این جاست که اهمیت تاتو ابرو برای افرادی که از حالت ابروهای خود ناراضی هستند، مشخص می شود.

پیشنهاد مطالعه: به روزترین ترندها و تکنیک های رنگ و مش

رفع نواقص ریز و درشت ابرو

کمتر کسی پیدا می شود که ابروهایی پر پشت و بدون نقص داشته باشد؛ زیرا ابروی همه ما دارای نواقصی هر چند کوچک، هست. تاتو ابرو اسپرت به شما کمک می کند تا بدون هیچ عارضه جانبی این نواقص را از بین ببرید و ابروهایی خوش حالت و قرینه داشته باشید.

تاتو ابرو اسپرت
رفع نواقص ریز و درشت ابروها

جدیدترین متدهای تاتو ابرو اسپرت

بسیاری از افراد تا نام تاتو ابرو به گوششان می خورد به یاد روش های سنتی تاتو می افتند؛ به همین دلیل از انجام آن پرهیز می کنند. باید گفت که تاتو ابرو دیگر به روش های قدیمی انجام نمی شود. در روش های جدید تاتو ابرو، شما می توانید تنها نواقص ابرو را برطرف کنید و تاتو را برای تمام قسمت های ابرو انجام ندهید. از جمله جدیدترین و به روزترین متدهای تاتو ابرو اسپرت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پیشنهاد می کنیم این مطلب را از دست ندید :   کوپ کار حرفه ای در تهران
  • هاشور: هاشور زدن یک روش رایج برای تاتو ابرو است و به شما کمک می کند تا نقص های موجود در ابرو را اصلاح کنید. در این روش تتوآرتیست ها با زدن خطوط نازک بر روی ابرو، سعی در پرپشت کردن ابروها دارند.
  • میکروپیگمنتیشن: در این روش تتوآرتیست ها با سوزن های بسیار ریز و نازک، رنگدانه ها را به لایه های سطحی پوست تزریق می کنند. این روش کم عارضه است و برای طبیعی تر شدن ابرو به کار می رود.
  • فیبروز: این روش نیز همانند میکروپیگمنتیشن است و در آن رنگدانه ها توسط سوزن به لایه های سطحی پوست تزریق می شوند. فیبروز از جمله روش های تاتو موقت محسوب شده و بعد از گذشت یک سال از بین می رود.
تاتو ابرو اسپرت
جدیدترین متدهای تاتو ابرو اسپرت

مراقبت های بعد از تاتو ابرو

تاتو ابرو یکی از درآمدزاترین لاین های آرایشی است؛ به همین دلیل یادگیری آن به افرادی که می خواهند در یکی از لاین های آموزشی متخصص شوند، توصیه می شود. شما در صورتی تاتو آرتیست حرفه ای می شوید که تمام نکات و مراقبت های لازم در این زمینه را بلد باشید و آن را به مشتریان خود گوشزد کنید. فرقی نمی کند که خود متقاضی تاتو ابرو باشید یا بخواهید به یک تتوکار حرفه ای تبدیل شوید، دانستن نکات زیر برای شما الزامی است:

پیشنهاد مطالعه: بررسی هزینه میکاپ و شینیون با توجه به مدل های مختلف

  • بعد از انجام هر کدام از روش های تاتو از کرم های ضدعفونی کننده استفاده کنید.
  • تا دو هفته استخر نروید.
  • تا یک هفته برای ابروهای خود از مواد آرایشی استفاده نکنید.
تاتو ابرو اسپرت
مراقبت های بعد از تاتو ابرو

آکادمی ره آفرین راه موفقیت شما را هموار می کند

تاتو ابرو یکی از امور قابل انجام در آرایشگاه های زنانه است که این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. در روش تاتو ابرو اسپرت شما یاد می گیرید که نواقص موجود در ابرو را برطرف کنید و ابروها را در طبیعی ترین حالت زیباتر کنید. اگر می خواهید این هنر پولساز را به صورت حرفه ای فرابگیرید، همین الان با ما تماس بگیرید و دوره های آموزشی ما را از دست ندهید.

آخرین مقالات

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

×